Očekávané výstupy ŠVP
Žákyně/žák:
- v blokově orientovaném programovacím jazyce sestaví program pro řízení pohybu a reakcí postav
- v programu najde a opraví chyby
- používá události ke spuštění činnosti postav
- přečte zápis programu a vysvětlí jeho jednotlivé kroky
- upraví program pro obdobný problém
- ovládá více postav pomocí zpráv
Zdroje
učebnice Základy programování ve Scratch pro 5. ročník základní školy
(https://imysleni.cz/ucebnice/zaklady-programovani-ve-scratchi-pro-5-rocnik-zakladni-skoly)
Časový plán | 6 hodin | Únor – březen |
Učivo | Odkaz na učivo ve zdrojích: | Materiály |
Ovládání pohybu postav Násobné postavy a souběžné reakce Modifikace programu Animace střídáním obrázků Spouštění pomocí událostí Vysílání zpráv mezi postavami Čtení programů Programovací projekt |
Modul 3 Bádání 1 prezentace 3.0 Modul 3 Bádání 2 prezentace 3.0 Modul 3 Bádání 3 prezentace 3.0 Modul 3 Bádání 4 prezentace 3.0
|
Rozšíření: